Det var inte igår dä!!

Tjollahoppsan!

Det är ju inte så att man får en överdos på inlägg i den här bloggen. Och det kanske jag ska be om ursäkt för men är det inte dags att någon ny tar tag i detta. Feel free säger jag bara. Jag skulle ju blogga i somras men det känns som sommaren är ganska långt borta redan nu.

Vi har ju kommit igång ordentligt med matcherna och träningen igen. Och alla saknade studenter börja komma hem. Nästan alla iallafall.
Fast nu är det iför sig inte så långt kvar tills serien är slut. Det är ju höst för guds skull. Och mörkret bara blir mörkare och mörkare. Och kylan blir bara kallare och kallare. Eller?

Fast för våra studenter i Usa lider nog inte av kyla direkt. Jossi Blick är i Virginia om jag inte minns fel och där är det ju värmebölja. Och jag antar att Jill också har det ungefär likadant. Vi saknar er massor tjejer!

Och i helgen tjejer då ger vi järnet mot KENTYYY och Eneby:D Här ska det spelas fotboll:D

// IDA
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul att bloggen är igång igen Ida! Keep it up! :-)

2010-09-10 @ 07:52:59
Postat av: Jill

Idag regnar det och jag är förkyld, men annars har vi väl en 25 grader och sol. Så det börjar bli svalare.. för innan var det 36!! =) lycka till i helgen:D

2010-09-16 @ 21:39:35
Postat av: dresses

rgesyh

2011-03-09 @ 09:09:08
URL: http://www.romancearound.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0