Sommar, sommar, sommar

Idag, äntligen, kom solen och värmen till Linköping. Min termometer uppmätte hela 42 grader (kan dock tilläggas att den finns i direkt solljus). För en mer tillförlitlig temperatur hänvisas till termometern utanför Studentbostäder http://termo.ffryd.se  (26 grader, det kallar jag sommar det!)

På träningen idag kom Julia som lovat. Jag blev intervjuad. Väldigt spännande upplevelse. Känns bra när man inte har koll på läget. Jag säger bara Julia, redigera lite tack:P Det blev en del spel med Johan och vi finslipade tekniken med Sami. Som avslutning hade vi en välbehövd skottövning. Emma Lundblad hade nog smygtränat en del för hon hade krut i dojan vill jag lova. Jag, Joanna och Anna var väldigt duktiga på att skjuta högt upp och över. Sami kom med tips och finurliga idéer på hur detta skulle lösas och visst fick vi lite bättre koll på läget. Hur det gick för coach Sami när han skulle demonstrera hur det hela skulle göras, ja det lämnar jag åt er själva att spekulera. =)

Sen en liten fråga. Hur gammal måste man vara för att få köra motorbåt? En liten pojke (eller ja typ 15-åring) i programmet Sandhamn kör nämligen en.

Over and out

/ Jill (som tar tag i bloggandet den här veckan)


Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt Jill, det gillas :)

2010-06-03 @ 08:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0