Hej alla fina tinnis brudar!

Jag fick i uppdrag av toppbloggaren Jill att skriva lite denna vecka för att sen ge vidare till någon annan. Vet inte hur många gånger det blir men började med ett idag iallafall. Alltid något!

Det har väl inte undgått någon att det är uppehåll snart och i och med lagaktiviteten/festen på torsdag så är det inga mer träningar och inga mer matcher förrens i slutet av sommaren. Skönt men tråkigt. Så då måste man ju komma igång och träna själv och det är inte det lättaste att komma ut och springa eller spela lite fotboll när man inte har sitt lag med sig. Men som tur är så är det inte ett långt uppehåll. Sommaren är kort det mesta regnar ju som sagt bort.

Om man inte ska till spanien i två veckor som jag. Och jag hoppas verkligen på inte en enda regndroppe då. Men innan dess tre veckors jobb på tekniska verkens museum. Nu får jag känna lite på hur det kan vara att vara lite mer vuxen. Även fast detta jobb är ett av de slappaste men ändå.

SES I VECKAN!

/ IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0