Bröllopsdagen!

Hallå allihopa!

Mitt i allt bröllopsfirande tänkte jag att jag skulle lägga upp ett inlägg. Hela dagen har jag suttit och tittat på alla kungligheter och vår kära kronprinsessa och hennes prins. Herregud, jag trodde inte jag skulle gråta men visst kom det en och en annan tår iallafall. Hur fint som helst!

Fast iför sig hela dagen har jag ju inte suttit och tittat utan jag var och hjälpte vårt flicklag i mjölby och skulle spela en match men hann knappt spela 5 minuter på andra halvlek innan jag hoppar upp och landar helt fel på foten så att jag trampar snett. Én ordentlig stukning blev det. Jag som (ta i trä) aldrig blir skadad. Som tur är så har vi ju inga matcher eller träningar men jag hade ju tänkt att jag skulle verkligen tröna som en galning denna sommaren och hade tänkt börja på måndag men det får jag väl lägga åt sidan ett tag, tyvärr. Men jag ska väl snart vara på benen igen.

Och jag har tänkt på en sak att alla i tinnis truppen kan inte våran seger låt och eftersom jag tycker att vi ska vinna alla matcher efter sommaren så är det inte mer än rätt att alla ska kunna den efter sommaren. Därför tänkte jag lägga upp texten här i ett inlägg.
Så öva hemma!!! Hoppas alla kan melodin någorlunda iallafall.


Viiiiiiiiiiiiiiii kömmer i frå Tinnis å det står vi alle för
där Grönt är Grön och vitt är vitt vi kämper tills vi dör
för Brudarna från Tinnis dom är alltid bäst på plan
för det mullrar en vulkan!

Heja Gröna vita laget
Vi ska aldrig tappa taget
Nu så har vi vunnit slaget
för Tinnis gäng
tar alltid fullpoäng!!!

Sådär ja ! Tinnis har ju även spelat in en låt för länge sen och den är den bästa låten i världshistorien. Jag som en 93a kan den utantill efter att haft med den på ett antal cuper. Så denna rekommenderar jag att lyssna på också. En riktig pärla till låt måste jag säga! Så enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=znUG9ZZUok0








// Ida

Kommentarer
Postat av: Helen

Snygg bild!

Gött att du slipper springa nu :)

2010-06-20 @ 20:02:45
Postat av: Jill

Aj. Hoppas foten blir bättre snart och bra jobbat med bloggandet! Glöm inte att skicka vidare när träningarna börjar igen =)

2010-06-21 @ 10:21:47
Postat av: Ida

Enkelt jobb i paint Blev det !:)

ja fast jag vill ju träna fast det går ganska bra nu att syrketräna lite och gå men jag har inte vågat mig på att springa än men det kommer:) kraam

2010-06-24 @ 16:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0