Var tog mina ben vägen?

Hejsan!!

Idag avklarade vi vår näst sista brottning. Det var en jobbig träning men iför sig det är alla. Jag märkte inte hur trött jag var i mina ben förrens dom försvann under mig. Haha! Dom bara vek sig i trappan och jag lyckades trilla till lite och råkade få fram en svordom, inte bara en vanlig svordom men utan en på, norska ? eller det var en svensk svordom med norskt uttal. Så just nu så känner jag mig inte speciellt redo för ett fys-test imorgon i skolan. Känner att detta blir en tuff vecka, men vad gör man inte för att få vara stark till säsongsstarten.

Nemen detta kanske vart ett litet flummigt inlägg men jag skriver det ju faktiskt samtidigt som jag tittar på skidskytte och vi får ännu ett GULD genom Björn Ferry som gör ett underbart lopp. JA, jag älskar OS !

Men sov gott allihopa!



/Ida Steen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0