Sportlov!

Som ni säkert redan förstått i tidigare inlägg så är inte försäsongen i Tinnis en dans på rosor, men vad gör man inte för att det ska bli det när säsongen väl drar igång! Jag längtar till den varma vårdag som vi står på planen redo och taggade inför säsongens första seriematch! Jag är supertaggad inför detta år, inte bara för att fotbollen i sig är så otroligt rolig, utan även för att det är 2 år sedan jag spelade en hel säsong. En knäskada är inte den lättaste att läka, men jag hade bestämt mig för att klara det, och nu står jag här, redo och mer taggad än någonsin och jag känner på mig att det här kommer bli ett riktigt bra år!

För mig blir det träningsledigt i veckan, rätt skönt att vila ut sig lite kan man ju tycka, men för min del blir det att hålla igång för fullt, dock inte i någon brottningshall eller på fotbollsplanen, utan i skidbacken i Italien. Allt är färdigpackat och imorgon beger jag mig mot mer snö men antagligen mot ett bättre klimat. Känns tyvärr lite tungt att bege sig av när vi har vårt sista brottningspass och våra första träningsmatcher som spelas nästa helg. Som tur är kommer det fler matcher och så länge får jag i stället hålla tummarna för er när jag susar ner i backarna i Italien.

Önskar alla en trevlig sportlovsvecka och ett stort lycka till med träningar och matcher
Håller tummarna för er tjejer!




/ Victoria


Kommentarer
Postat av: Anonym

We'll miss you!

2010-02-18 @ 19:42:50
Postat av: Petra

Ta det lagom lugnt i backarna Vickan. Vi vill ha dig tillbaka i ett stycke! :-)

2010-02-20 @ 00:52:15
Postat av: Anonym

Ta det lagom lugnt i backarna Vickan. Vi vill ha dig tillbaka i ett stycke! :-)

2010-02-20 @ 00:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0