Hallojsan!

Här sitter vi, kryckan och jag, och grubblar över livets alla problem. Ibland går saker och ting inte riktigt som man tänkt sig, och då får man möta just honom, som jag blivigt en sådan go vän med de senaste dagarna, herr krycka.
Han har lärt mig att det är ganska osmart att fatta beslut som inte är fullt genomtänkta. Jag trodde att jag skulle tjäna lite tid genom att vända mig i luften då vi körde upphopp. Men nej, det gick väl inte så bra kanske.
Fick sitta och genomgå smärta i ryggen, på grund av sjukhusets hårda trästolar i fyra timmar, för att sedan bli undersökt i tio minuter, värt!! Ledbandet fick sig en liten smäll och foten blev lite instabil. Men det hade kunnat vara värre, så jag hoppas vara tillbaka snart.
Energin finns fortfarande i mig i alla fall. Tänker på er där ni ligger och pumpar armhävningar på brottningshallens matta. Ni får väl ta lite extra energi från mig med, så ni orkar mer och så att jag slipper klättra på väggarna här hemma (y)

Possitivt är att det redan går mot bättringsvägen, trots att foten ser ut som en flinta-sten.
Träna hårt nu tjejer och orka ligg i, så kommer vi vara grymma när säsongen sätter igång.
Och juste, fatta inga konstiga beslut innan ni tänkt efter, det lönar sig aldrig ;)

Ha en super duper skön helg!

/ Conne.


Kommentarer
Postat av: Jill

vad hände med bilden på foten? det var sjukt läskig!

2010-02-13 @ 16:38:17
Postat av: Conne

Jag skulle logga in på bloggen för att fixa en grej med inlägget och då försvann den.. haha. det var jätte konstigt. försökte lägga in den igen, men det gick inte ;)

får försöka igen i morn!

2010-02-13 @ 22:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0