Första matcherna!

Då var det klart. De två första matcherna är spelade. Och man kan väl säga att det gick helt okej. Även fast förlust igår lät det som om dom hade spelet största delen av matchen. Men idag spelade jag (ida) och det gick faktiskt helt okej, för att vara första matchen som sagt. Alla kämpade på och några byten skedde under spelets gång. 3-3 blev slutresultatet. En helt okej genomförd match. Vi hade många målchanser och vi kunde fått sätta några fler för det var vi värda tycker jag.
Iallafall härligt att vara igång, med lite matcher nu när det går mot ljusare tider. Vi har ju faktiskt plusgrader! Och när det är plusgrader är långkalsonger överskattat. Eller? Haha!

Och nu sitter jag i soffan framför tvn och njuter av mina sista timmar på lovet. Sorgligt, JA !

Men vi ses i veckan på träningen! Bra jobbat i helgen tjejer!







/ IDA

Kommentarer
Postat av: Jill

Ida, klaga inte.. Ni har iaf haft lov:P



Några synpunkter på matchen:

* Behagligt tempo för att vara 1a träningsmatchen för oss som spelade.

*Relativt många målchanser och det fanns folk som följde med i anfallen (iaf i första halvlek, i andra gjorde tröttheten sig påmind)



Dagens kanon: Emma, Tanja, Tovin & Mia tyckte jag gav lite extra idag.

Dagens kalkon: Min tabbe som gav Torpa mål i början på andra halvlek.. =//



Ses på tisdag!

2010-02-28 @ 20:37:59
Postat av: Ida

Mm det fanns mycket som var bra men mycket att slipa på :) Det blir bara bättre efter varje match. Och det där med din tabbe. Det är inget , det är allas tabbe. Alla gör misstag och det är inget att tänka på. Bara att komma igen till nästa match.



Vi ses på tisdag laddade och klara :D

2010-02-28 @ 21:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0