Medans resterande lag slet på Gotland ..

.. göttade jag och pappa oss med 4 dagar fotboll i Liverpool. Det var besök på Liverpoolmuseet, rundvandring på Anfield, vinnst mot Sunderland med 3-0, besök i diverse supportershoppar och självklart på ett antal supporterpubar (och andra pubar såklart ;p). Jag måste säga att trots att man var sliten när man kom hem efter all öl och allt gående så var det mer värt än något jag gjort i hela mitt liv. Jag var konstant tårögd i 4 dagar och att stå på ett fullsatt Anfield och sjunga "you'll never walk alone" och inte se något annat än halsdukar i luften är  det mäktigaste jag varit med om. Att Torres nätade två gånger och min man Gerrard spelade som en gud gjorde ju inte saken sämre. Så jag slänger in lite bilder .. This is Anfield!



/ Josefine.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jossan, visst är det grymt?! En underbar upplevelse med alla rödklädda människor och mäktig sång! Vill du minnas tillbaka till de där rysningarna kan du kolla in det här bildspelet som Erik tog när han var där tidigare i våras. Går att njuta av om och om igen :-)

http://bortomlinsen.blogspot.com/2010/02/liverppol-del2.html

2010-04-08 @ 11:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0