1 April!

Hej hej !
Idag var det en träning och jag tränade inte idag heller men jag var och kollade och hejjade på det tappra 9 tjejorna som var där. En turnering spelades och herregud vad roligt det såg ut att vara. Jag hatar att vara sjuk och jag älskar att träna så den kombon går inte speciellt bra ihop. Attans! Men jag hoppas på att det går över snart och bara är en vanlig förkylning.

Match på söndag och jag kan inte vara med pga bortresning och sjukdomen. Men dom som ska vara med, KÄMPA!!!!! Herregud nu måste vi ju vinna lite efter helgen på gotland. Förresten Gotland, det var det roligaste på länge. Härligt väder och härligt lag. Kunde inte vart bättre!

Nej, nu ska jag mumsa vidare på min toblerone som jag fick på träningen. Påskgodis delades ut åt alla till och med jag som inte träna fick. Och jag måste nämna Emma som vann skyttetävlingen fick ett stoort påsk ägg. Bra jobbat!

Glad Påsk!!! Ät mycket Godis!!! Så ses vi på blåkulla!!

//IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0